Archiv: !
Základní škola a Střední škola, Most, Jana Palacha 1534
příspěvková organizace

14.4. - 17.4. 2020

7.BS

Moji milí,

Posílám Vám další pozdrav a k tomu pár úkolů na procvičování. Všechno, co jste doposud vypracovali, si pěkně založte a až se sejdeme ve škole, tak se na to společně podíváme. Chtěla bych i tady Vám, svým žákům a Vašim maminkám poděkovat za super spolupráci a pomoc s učením. Naše společné videochatování nám pomáhá zkrátit tuhle nelehkou situaci. A teď k těm úkolům. Individuální pracovní listy pro žáky zašlu jako vždy každému rodiči.

ZŠ – 6., 7., 9. ročník

ČJ – využívejte pro procvičování  https://skolakov.eu/

6. ročník Martin – si bude procvičovat vyjmenovaná slova. Stihli jsme všechny řady, kromě po Z. Vyber a napiš 5 sloves z těchto vyjmenovaných slov, např. PLÝTVAT. Tato slova použij ve větě.

7. ročník – opakuje rody a vzory podstatných jmen. Vymysli ke každému vzoru slovo a to také použij ve větě.

9. ročník Láďa – procvičuje určování slovních druhů.

 

M

všichni procvičujte násobilku, ať stále méně potřebujete na pomoc tabulku

D

Martin – řecké báje a pověsti

https://edu.ceskatelevize.cz/recke-baje-a-povesti-5e44197517fa7870610ed708

7. ročník – kultura za doby vlády Karla IV.

https://edu.ceskatelevize.cz/karluv-most-5e4424882773dc4ee4139d4b

Láďa – prosím procvičovat stále vědomosti o druhé světové válce, dopady na společnost atd.

Z

Martin si přečte o rizicích společnosti na životní prostředí...jak mu ubližujeme, jak ho můžeme chránit

7. ročník - vyhledejte na internetu Jihočeský kraj, přečtěte si o zajímavých místech tohoto kraje

https://turistickyatlas.cz/vse/kraj/jihocesky.html

Láďa – poslouchej zprávy o hospodářství v jednotlivých státech

P

 Martin - hmyz užitečný x škodlivý. Umět je rozlišit. 

 7. ročník - umět rozeznat a poznat stromy jehličnaté x listnaté http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/podzim_les1.htm

Láďa – zkus se zamyslet, jak počasí ovlivňuje život různých organismů- v jakém počasí se daří některým druhům rostlin, živočichů

 

 

OV

Martin – úplná x neúplná rodina

7. ročník volný čas - sport

Láďa - krizová centra - zkusit si najít na internetu K-centrum, https://www.youtube.com/watch?v=VKHW-WW1_Tc

- hrajte si, skládejte stavebnice, puzzle

 

ZŠS

Čt/ŘV – Na tomto odkazu https://www.promaminky.cz/kreativni-dilna/obrazky-pranicka-pohlednice-aj-266/popletene-obrazky-1984#prettyPhoto najdete popletené obrázky. Prohlédněte si je, pojmenujte a najděte, co je špatně, pak správně popište.

PS - vyluštěte tajenku

PO - trénujte jednotky hmotnosti, zkuste si zvážit jednotlivé předměty nebo osoby u vás doma

I – videochatování

P - Jarní rostliny - poznávání http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/jaro_rostliny1.htm

OV - základní lidská práva

PV – práce se stavebnicí

V případě nejasností si vše vysvětlíme při telefonování nebo prostřednictvím meilu. Přeji krásné sluníčkové dny, už se na Vás moooooc těšíme.

Věra, Martina, Jana

7.BS

Příroropis

ZŠ 6. ROČNÍK - HMYZ UŽITEČNÝ X ŠKODLIVÝ. UMĚT JE ROZLIŠIT. 

ZŠ 7. ROČNÍK - UMĚT ROZEZNAT A POZNAT STROMY JEHLIČNATÉ X LISTNATÉ - http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/podzim_les1.htm

ZŠS - Jarní rostliny - poznávání http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/jaro_rostliny1.htm 

 

Ov 7. BS

ZŠ 6. ROČNÍK ÚPLNÁ X NEÚPLNÁ RODINA - ŘÍCI SI PODLE PRACOVNÍHO LISTU

ZŠ 7. ROČNÍK VOLNÝ ČAS - SPORT - VYPRACOVÁNÍ PRACOVNÍHO LISTU, A ŘÍCI SI JAKÉ JSOU ZIMNÍ A LETNÍ SPORTY, CO JE TO KOLEKTIVNÍ A CO INDIVIDUÁLNÍ SPORT. 

ZŠS - ZÁKLADNÍ LIDSKÁ PRÁVA - VYPRACOVÁNÍ PRACOVNÍHO LISTU