8.6. - 12.6. 2020
2.A
Čj:
Upevňování a procvičování čtení a psaní písmene Ch, ch.
Čtení slov a vět ze s. 110.
Opis slov ze s. 110 dole a vět ze s. 133 dole.
Vyhledávání slov ve větě. Odpovědi na otázky k přečtenému textu.
Tvoření vět rozkazovacích na dané slovo – např. slovo Petr – „Petře, podej mi sešit!“ Petře, nezlob!“
Nadále trénujte i psaní písmen, slov a vět v pracovním sešitě!
M:
Sčítání a odčítání v oboru do 10.
Řešení slovních úloh.
Porovnávání čísel. Rozklad čísel. Číselná řada do 10.
Geometrické tvary – čtverec, obdélník, trojúhelník, kruh – umět je poznat.
ČaS:
Péče o ptáky. Pozorování ptáků v přírodě. Kteří ptáci přilétají z teplých krajin – vlaštovky, jiřičky, čápi. Jaké máme dravce – sovy, orly, káňata, jestřáby, …
Drobná poranění a úrazy. Jak je ošetřit. Předcházení úrazům. Bezpečné místo pro hru. Bezpečné chování v silničním provozu. Nebezpečí bodnutí hmyzem. Chování při bouřce, dešti, silném větru. Bezpečnost při koupání.
Vv: Nakreslit obrázek ptáka.
Pč: Zasadit si do květináče nějakou rostlinu, starat se o ní. Pečovat o domácí květiny.
Hv: Nacvičit si nějakou novou píseň. Je možné jí vyhledat na internetu.