14.4. - 17.4. 2020
7.BS
Moji milí,
Posílám Vám další pozdrav a k tomu pár úkolů na procvičování. Všechno, co jste doposud vypracovali, si pěkně založte a až se sejdeme ve škole, tak se na to společně podíváme. Chtěla bych i tady Vám, svým žákům a Vašim maminkám poděkovat za super spolupráci a pomoc s učením. Naše společné videochatování nám pomáhá zkrátit tuhle nelehkou situaci. A teď k těm úkolům. Individuální pracovní listy pro žáky zašlu jako vždy každému rodiči.
ZŠ – 6., 7., 9. ročník
ČJ – využívejte pro procvičování https://skolakov.eu/
6. ročník Martin – si bude procvičovat vyjmenovaná slova. Stihli jsme všechny řady, kromě po Z. Vyber a napiš 5 sloves z těchto vyjmenovaných slov, např. PLÝTVAT. Tato slova použij ve větě.
7. ročník – opakuje rody a vzory podstatných jmen. Vymysli ke každému vzoru slovo a to také použij ve větě.
9. ročník Láďa – procvičuje určování slovních druhů.
M
všichni procvičujte násobilku, ať stále méně potřebujete na pomoc tabulku
D
Martin – řecké báje a pověsti
https://edu.ceskatelevize.cz/recke-baje-a-povesti-5e44197517fa7870610ed708
7. ročník – kultura za doby vlády Karla IV.
https://edu.ceskatelevize.cz/karluv-most-5e4424882773dc4ee4139d4b
Láďa – prosím procvičovat stále vědomosti o druhé světové válce, dopady na společnost atd.
Z
Martin si přečte o rizicích společnosti na životní prostředí...jak mu ubližujeme, jak ho můžeme chránit
7. ročník - vyhledejte na internetu Jihočeský kraj, přečtěte si o zajímavých místech tohoto kraje
https://turistickyatlas.cz/vse/kraj/jihocesky.html
Láďa – poslouchej zprávy o hospodářství v jednotlivých státech
P
Martin - hmyz užitečný x škodlivý. Umět je rozlišit.
7. ročník - umět rozeznat a poznat stromy jehličnaté x listnaté http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/podzim_les1.htm
Láďa – zkus se zamyslet, jak počasí ovlivňuje život různých organismů- v jakém počasí se daří některým druhům rostlin, živočichů
OV
Martin – úplná x neúplná rodina
7. ročník volný čas - sport
Láďa - krizová centra - zkusit si najít na internetu K-centrum, https://www.youtube.com/watch?v=VKHW-WW1_Tc
Pč - hrajte si, skládejte stavebnice, puzzle
ZŠS
Čt/ŘV – Na tomto odkazu https://www.promaminky.cz/kreativni-dilna/obrazky-pranicka-pohlednice-aj-266/popletene-obrazky-1984#prettyPhoto najdete popletené obrázky. Prohlédněte si je, pojmenujte a najděte, co je špatně, pak správně popište.
PS - vyluštěte tajenku
PO - trénujte jednotky hmotnosti, zkuste si zvážit jednotlivé předměty nebo osoby u vás doma
I – videochatování
P - Jarní rostliny - poznávání http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/jaro_rostliny1.htm
OV - základní lidská práva
PV – práce se stavebnicí
V případě nejasností si vše vysvětlíme při telefonování nebo prostřednictvím meilu. Přeji krásné sluníčkové dny, už se na Vás moooooc těšíme.
Věra, Martina, Jana
7.BS
Příroropis
ZŠ 6. ROČNÍK - HMYZ UŽITEČNÝ X ŠKODLIVÝ. UMĚT JE ROZLIŠIT.
ZŠ 7. ROČNÍK - UMĚT ROZEZNAT A POZNAT STROMY JEHLIČNATÉ X LISTNATÉ - http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/podzim_les1.htm
ZŠS - Jarní rostliny - poznávání http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/jaro_rostliny1.htm
Ov 7. BS
ZŠ 6. ROČNÍK ÚPLNÁ X NEÚPLNÁ RODINA - ŘÍCI SI PODLE PRACOVNÍHO LISTU
ZŠ 7. ROČNÍK VOLNÝ ČAS - SPORT - VYPRACOVÁNÍ PRACOVNÍHO LISTU, A ŘÍCI SI JAKÉ JSOU ZIMNÍ A LETNÍ SPORTY, CO JE TO KOLEKTIVNÍ A CO INDIVIDUÁLNÍ SPORT.
ZŠS - ZÁKLADNÍ LIDSKÁ PRÁVA - VYPRACOVÁNÍ PRACOVNÍHO LISTU