Archiv: !

20.4. - 24.4. 2020

PŠ2B

PŠ2B - úkoly pro studenty.

všechny vás moc zdravím a doufám, že pilně studujete dle svých schopností. Byla bych ráda, kdybyste se mnou více komunikovali přes e-mail horniv@specmo.cz nebo se po domluvě dostavili do školy pro další studijní materiály. Z RoV si zopakujte otázku č. 5. Z PP si zopakujte otázku č.16, dále vystřihujte obrázky a recepty - z letáků, časopisů. Z M si trénujte rýsování přímých čar, úseček, geometrických tvarů, které i vybarvěte, sčítání a odčítání podle svých schopností - 20 příkladů denně. Ze Zv využijte internetu a vyhledejte v našem městě zařízení, kde budete zase po karanténě moct trávit volný čas. Myslím tím sportovní i kulturní zařízení. souvisí to s aktivním trávením volného času. Nadále denně správně a pečlivě provádějte základní hygienické návyky, hlavně správné mytí rukou a péči o roušky. Nakreslete mi obrázek na téma Kam půjdu hned po skončení karantény, kde si to nejvíc užiju. Čtěte denně alespoň 10 minut nahlas, předčítejte rodičům, mladším sourozencům.

Po domluvě si lze ve škole vyzvednout pracovní listy.

Přeji všem pevné zdraví a opatrujte se.

Protože jste už většinou před závěrečnými zkouškami tak trochu německého jazyka. Zopakujeme si základní slovíčka – jména rodinných členů, potraviny, zeleninu, ovoce. Pokusíme si říci, kde bydlíme, kolik pokojů má náš byt, jak se jmenují. Jak se řekne zahrada a co v ní najdeme (stromy, skleník, květiny)?

Informatika – překlad písničky „skákal pes“(translátor)

9. roč. Hudební výchova

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=xYx72MbQhEqSsnFi3yJY5oENr_6ChtFGmk_TFu2zf05UMFNWSklCNUs5Q0U5T0RKVVdDWTcxTVFZWC4u

Zdraví Brunnerová