8.6. - 12.6. 2020
4.AS
Díl I.
Čtení
Jarka - obrázkové rébusy (doplňování). Pracovní listy předány matce.
Šimon - globální čtení (přiřazování slov k obrázkům). Pracovní listy předány otci.
David - přiřazování slov k obrázkům. Pracovní listy poslány do OCS.
Počty a psaní
Jarka - pracovní listy předány matce.
Šimon - pracovní listy předány otci.
David - pracovní listy předány do OCS.
Řečová výchova
Gymnastika mluvidel
•Rozkmitání rtů (frkáme jako kůň).
•Prskání (jako když startuje auto).
•Nafukování tváří - obě najednou, střídavě jednu a druhou tvář (spolkli jsme balónek).
•Mimika obličeje (hra na zrcadlo, dítě opakuje mimiku v obličeji po učiteli).
•Čištění zubů jazykem.
•Mlaskání jazykem (jako když běží kůň).
•Olizování rtů (máme rty od čokolády).
•Vysunování/vyplazování jazyka (jako čert).
Pracovní výchova
Trénujte zavozování tkaniček (alespoň zkoušejte uzel).
Prvouka
Zopakujte si dopravní prostředky.
Hudební výchova
Poslechni si písničku o semaforu.
Výtvarná výchova
Nakresli nebo vybarvi semafor.
Díl II.
Dopravní prostředky
- na procházce pozoruj dopravní prostředky. Ukaž mamince auto, kolo, autobus..... , ukažte si červené auto, žluté auto....
Rodiče ti zapnou toto video a ty se pokus určit podle zvuku dopravní prostředek.
Dalším úkolem je napodobit zvuky dopravních prostředků. Nejdříve si ale procvičte mluvidla.
Gymnastika mluvidel
•Rozkmitání rtů (frkáme jako kůň).
•Prskání (jako když startuje auto).
•Nafukování tváří - obě najednou, střídavě jednu a druhou tvář (spolkli jsme balónek).
•Mimika obličeje (hra na zrcadlo, dítě opakuje mimiku v obličeji po učiteli).
•Čištění zubů jazykem.
•Mlaskání jazykem (jako když běží kůň).
•Olizování rtů (máme rty od čokolády).
•Vysunování/vyplazování jazyka (jako čert).