Archiv: !

6.CS - distanční výuka

3.11.2020

Všechny  Vás  moc zdravíme a  doufáme, že jste zdrávi, protože dodržujete všechna hygienická pravidla jako ve třídě. Nezapomeňte!!!!!!

Tentotýden bude tak trochu v halloweenském duchu a děti vypracují následující domácí  úkoly. Pracovní listy s  úkoly si nezapomeňte vyzvednout, děkuji.

 

Určitě se potřebujte po prázdninách trochu protáhnout, tak v tom nám poradí  a  ukáže Míša Růžičková, pozorně sledujte a snažte se to napodobit:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Z0reRGaJL0o

Výtvarná výchova – šablona strašidelného klobouku čeká, až ji vybarvíte  a pomalujete geometrickými tvary (kolečko, čtverec, trojúhelník, obdélník, čára)

 

Řečová výchova – máme podzim, dny se zkracují a noci se prodlužují, už je málo sluníčka. Škoda. V básničce, kterou už skoro umíme. Je  to tak?  Zavzpomínáme na léto:

 

PODZIM.

POSLEDNÍ   KVĚT   NA   ZÁHONKU

POSLEDNÍ   ZVUK     PTAČÍCH   ZVONKÚ

POSLEDNÍ  DEN   U   RYBNÍČKA

POSLEDNÍ   KUK  DO   SLUNÍČKA

KTERĚ     JE   ZA  HORAMI,

TO  SE  LOUČÍ LÉTO  S   NÁMI.

 Znovu si ji přečtete a pak ji zkuste povědět mamince.

Čtení – Básnička – PODZIM   budeš plnit 3 halloweenské úkoly:

 

1. Červenou pastelkou  zakroužkuj měkké slabiky  - ní - v celé básničcce a zakroužkuj slovo se slabikou -vě-.

2. Kolikrát se slovo „POSLEDNÍ“ vyskytuje  v básničce: napiš číslo.

3. V 1. 4. 6. větě rozděl čarou  slova  po slabikách (viz PL).

Denisku, ty mamince zkusíš vyprávět, co vidíš na obrázku (viz PL).

Prvouka – Dodržujeme hygienická pravidla, nosíme  roušku a myjeme si ruce protože nechceme být nemocní.PL – prohlédni si obrázek.1. Proč leží chlapec v posteli, jakou může mít nemoc? 2. Sanitka hledá správnou cestu do nemocnice - pomůžeš  ji najít?

 

Psaní – Jirka, Katrin přepíší básničku: PODZIM psacím písmem, Romča, Marek, Marika a Luky opíší básničku hůlkovým písmem. Denisku, pokus  se dokreslit poloviční zvířátka. Dále ještě si vystřihni kartičky  se zvířátky a k nim přiřaď jejich stín.

 

Počty -  na PL budete mít vzorovou: křivou a přímou čáru. Poznáte, která je křivá (k) a přímá (p)?

 

Potřebujete pravítko a  tužku. Zkuste použít pravítko na přímou čáru. Pak nakreslete křivou čáru (bez pravítka).  Popište těmi písmeny. Nesmíme zapomínat na sčítání a odčítání a  rozklad čísel. PL budou  hravou formou, které určitě zvládnete.

Poproste maminku nebo tatínka a pracujte s  nimi za pomoci a  hlavně s názorem (počítadlo, víčka, korálky, atd.) Opatrujte se.               T.uč. I.Koutná, as. M. Hejtmánková