6.B - distanční výuka
9.11.2020
ČJ
· Doplnit pracovní list – vyjmenovaná slova (bude známkováno)
· Čítanka str. 8-10/přečíst pohádku
· do sešitu ČJ – LV (literární výchova) napsat nadpis z čítanky str. 8 a napsat 5 vět, o čem pohádka byla + nakreslit obrázek
· čítanka str. 13/přečíst obě básničky
· do školního sešitu opsat z uč. str. 17/cv. 4 (bude známkováno)
· do domácího sešitu opsat z uč. str. 17/ cv. 5
· uč. str. 63/cv. 6 – přečíst a do sešitu ČJ – KaSV (sloh) napsat nadpis a popsat naši třídu 5 větami
M
· do školního sešitu nalepit a vypracovat pracovní list (bude známkováno)
D
· Do školního sešitu nalepit pracovní list s výkladem
· Vyplnit pracovní list, nalepit do sešitu (bude známkováno)
P
· Do školního sešitu nalepit pracovní list s výkladem a z učebnice ze str. 23/dole nakreslit a popsat obrázek
· Vyplnit pracovní list, nalepit do sešitu (bude známkováno)
FYZIKA
Délka. Zopakuj si měření délky formou videa.
https://www.youtube.com/watch?v=po5Gw4obPT8
Zdraví Vás Jana Volrábová
Německý jazyk - 6:B
Opakování názvů členů rodiny a příbuzných. Počítáme do dvaceti.
Sčítáme a odčítáme. Například 10-5´= ? 7+6=?.............................
Opakujeme odpovědi na otázky a tvoříme je.
Bist du ? – Jste? Was ist? Co je ?Wer ist? – Kdo je? Wo ist? – Kde je? Vieviel?- Kolik
Přidáme otázky: Kde bydlíš – Wo wohnst du? Ich wohne im ………
Jak se jmenuješ? Wie heissen du? – Ich heisse……….
Přidáme názvy barev.
Základní názvy používané ve škole – tabule, třída, penál, pero, tužka, pastelka.
9. tř.
ČJ
· Str. 21/ opsat do ŠS 2 nadpisy
· Str. 22/cv. 1 opsat do ŠS pouze silně vytištěná slova a určit druh podle tabulky na str. 21
· Str. 22/ cv. 3 – opsat do domácího sešitu 5 vět
· Do sešitu ČJ – KaSV napsat nadpis Adresa a správně ji napíšeš (bude známkováno)
· Do sešitu ČJ – KaSV napsat nadpis Tradiční řemesla a přiřadit správný popis (pošlu do skupiny, bude známkováno)
M
· Str. 16/ cv. 11, 12, 13 – z každého cvičení si vyber 2 příklady (dohromady 6!) napiš je do ŠS a vypočítej
· Str. 17/ cv. 21 – vypočítat do domácího sešitu 4 příklady
· Str. 17/cv. 18, 19 – do ŠS (bude známkováno)
D
· Str. 17-18/ napsat nadpis do sešitu + výpisky z učebnice, které pošlu do společné skupiny
· Odpovědět na otázky – str. 14/1, str. 16/1, str. 18/2, 3 (bude známkováno)
P
· Str. 22/ napsat nadpis do sešitu + výpisky z učebnice, které pošlu do společné skupiny
· Odpovědět na otázky – str. 22/3 4, 5 (bude známkováno)
CHEMIE
Prostuduj si následující prezentaci – Voda:
Vypracuj test:
ZEMĚPIS
Podívej se na prezentaci – Časové pásmo
Vypracuj test:
FYZIKA
Tepelné spotřebiče, termostat. Do sešitu si opište ze str. 36 informace o tom, jak šetříme energii a jakým způsobem nastavujeme teplotu u spotřebičů.
· Učebnice str. 36
Zdraví Vás Jana Volrábová
NJ
Opakování sloves - ležet, sedět, psát, smát se, plakat, stát, malovat.
Opakování počítání do 100.
Tvoříme otázky a odpovědi na téma škola třída.
Například – Jak se jmenuje naše škola, třída, třídní učitel, spolužáci.
Kde to je ? Tabule? Hier ist die Tafel. Kde je mapa. Die Landkarte ist dort.
Kdo má gumu?............