Archiv: !

PŠ2A - distanční výuka

9.11.2020

M : 1. ročník - Práce s kalkulátorem, sčítání a odčítání v řádu stovek, správný zápis a kontrola výsledků. Vždy 20 příkladů.

2. ročník - Práce s kalkulátorem, opakování násobení v řádech desítek, stovek, kontrola výsledků dělením. Vždy 20 příkladů, vypracuj pracovní listy.

RoV: 1. ročník – Tělo, vyhledej obrázky člověka, nalep a popiš části těla, orgány a jejich umístění, vypracuj pracovní listy.

2. ročník – Tělní soustavy, orgány a jejich funkce, pracuj se sešitem, s obrázky, vypracuj pracovní listy.

PP: 1. ročník – Zelenina, vystřihuj, nalep, popiš názvy a najdi jejich využití v receptech. Práce s kuchařkou - vyhledej jeden oblíbený zeleninový pokrm a napiš suroviny na jeho přípravu.

2. ročník - Polévky, vystřihuj z letáků obrázky a vypiš nebo vyhledej a nalep obrázky použitých surovin, vypracuj pracovní listy.

Zv: 1. ročník – Péče o vlasy, vystřihni, nalep z letáků kosmetické přípravky na mytí a péči o vlasy. Co používáš ty? Jak často si myješ vlasy a jak o ně pečuješ? Navštěvuješ kadeřníka? Napiš do sešitu.

2. ročník – Infekční choroby, zopakuj si dětské choroby, jejich příznaky, léčení, vypracuj pracovní list.

Nadále denně správně a pečlivě prováděj základní hygienické návyky, hlavně správné mytí rukou a péči o roušky. 

 

NJ - Opakujeme si otázky a odpovědi:“ Co to je? Was ist da? Das ist …… Wer ist das? Kdo to je? Das ist …Petr.

 

 Wo ist das –Kde to je?“  Hier ist ….. Zde to je….

 

Slovíčka: názvy ovoce a zeleniny. Petržel, fazole, …. Jablka, pomeranč, kivi, banán………

 PŠ2A-ČJ-1.roč.-doplnit měkké a tvrdé slabiky v textu PL, povídání s rodiči nad obr. J. Lady

                2.- procvičování podstatných  jmen formou počátečního písmene v PL s obrázky, četba  s porozuměním Sv. Martin z knihy J. Lady

PŠ2A-OV-1.roč.-vědět, proč dochází k rozpadu rodiny a znát příčiny, pracovat podle PL

                  2.roč.-vědět, jakou formou je prováděna lékařská péče a vypracovat v PL domácí cvičení

PŠ2A-P-1.roč.-zopakovat stavbu rostlin a vypracovat v PL

               2.roč.-pozoruj na vycházce svého nebo jiného psa a popiš ho v PL