1.6. - 5.6. 2020
2.A
Čj:
Vyvození hlásky a písmene Ch, ch.
Čtení slabik ze s. 107.
Opis slabik ze s. 107 dole.
Opsat 1. a 2. řádek ze s. 133 nahoře.
Naučit se báseň ze s. 142 vpravo na trénování písmene ch.
Ch, ch na začátku, uprostřed a na konci slov.
Nadále trénujte i psaní písmen, slov a vět v pracovním sešitě!
M:
Sčítání a odčítání v oboru do 10.
Řešení slovních úloh v pracovním sešitě.
Porovnávání čísel. Rozklad čísel. Číselná řada do 10.
Geometrické tvary – válec, koule, krychle – umět je poznat.
ČS:
1. června – Den dětí. Význam svátku, odlišnosti a životní podmínky dětí v jiných zemích. Rovnoprávnost všech lidí – odlišná barva pleti.
Postavení dítěte v rodině. Role členů rodiny.
Červen – charakteristika měsíce – počasí, změny v přírodě.
Pozorování přírody. Chování v přírodě. Vycházka do přírody.
Vv:
Nakreslit nebo namalovat, co se žákovi nejvíce líbilo na procházce v přírodě.
Pč:
Modelování písmene Ch, ch, psací ch.
Tvořivé hry na pískovišti.
Hv:
Zpívat známou píseň a vytleskávat, vydupávat rytmus. Možno též využít pokličky na hrnce, bouchání do stolu, vyklepávání rytmu vařečkami do hrnce.